Helena Sablić-Tomić: “Tajkunova kći” ruši predrasude o ženskim likovima
U svom sljedećem romanu bavit ću se brodogradilištima, odgovorila je Dragana R. Tafra na pitanje o čemu će biti riječi u njezinom novom romanu, koje joj je postavila prof. dr. sc. Helena Sablić na predstavljanju u osječkoj Knjižari Nova. Prisjećajući se kako je Pula s oduševljenjem dočekala njezin prvijenac „Tajkunova kći“, svom je rodnom gradu odlučila posvetiti sljedeći roman, rekla je autorica.
Profesorica Helena Sablić-Tomić napomenula je kako pisanje novog romana ne iznenađuje, kao što ne iznenađuje ni činjenica da je autoričin prvijenac „Tajkunova kći“ Večernji list uvrstio na listu top 10 najboljih domaćih romana jer je komunikativan, složen, višeslojan i ruši mnoge predrasude vezane uz ženske likove.
– Sve nas zanima kako zapravo izgleda život tajkuna i bogataša, a Dragana Radusinovic Tafra omogućila nam je da zamislimo njihove obiteljske odnose i razgovore. Iako je roman po formi sličan chick-litu, u njemu princeza ne čeka princa, već bira ljubavnike, studira u inozemstvu kako bi uživala u slobodi, provocira odjećom i dokazuje se u poslu, sasvim suprotno važećim predrasudama. Lik majke također je snažan ženski lik koji nosi najtežu tajnu, a istodobno upravlja sudbinama svih članova obitelji – naglasila je profesorica Sablić-Tomić.
Dragana Radusinović Tafra zamijetila je kako je neposredno nakon promocije objavljen prikaz Denisa Derka u Večernjem listu, koji je usmjerio tumačenje romana “Tajkunova kći” prema Glembajevima i kronici moćne tajkunske obitelji, što su prihvatili mnogi novinari. Stoga je zahvalila profesorici Sablić-Tomić koja je proširila tumačenje romana na ženske likove i razbijanje predrasuda, kojem je, kako je rekla, u romanu poklonila puno pažnje.
Na promociji u Knjižari Nova, koju je vodio osječki novinar Saša Drinić, koji nije štedio riječi pohvale za roman Dragane R. Tafra, sudjelovala je i urednica Sandra Pocrnić Mlakar koja je istaknula humor u romanu “Tajkunova kći”. Iako je tema romana obiteljska i društvena drama, autorica je ne pretvara u tragediju, već u njoj duhovito pronalazi ishodište za hrabar, zabavan i neočekivan razvoj događaja i likova.